הסוקר דודי חסיד: מזהים ירידה באחוזי ההצבעה ליהדות התורה

אסתי פלד 1 Comment on הסוקר דודי חסיד: מזהים ירידה באחוזי ההצבעה ליהדות התורה

עורך הסקרים של כאן 11 דודי חסיד ממכון קנטר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "פעם ראשונה שאנחנו רואים דבר כזה שיהדות התורה יורדת באחוזי ההצבעה, אני לא אתפלא אם הם יקבלו פחות קולות מהפעם הקודמת"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסוקר דודי חסיד ב"מהדורה המרכזית": "יש עוד סקר אחד אחרון ביום חמישי לפני הבחירות. אחוז ההצבעה מאד משמעותי בסיבוב הזה, זה מה שיכול להביא להכרעה, אבל אנחנו עדיין בערפל" פתח והסביר.

"משקיעים הרבה מאד כדי לדגום את הערבים בצורה טובה, בסיבוב הקודם הייתה תקלה אצל כולם במדגמים עם רע"מ שהיא לא עברה, שום דבר לא ודאי, אנחנו משתפרים ממערכת למערכת" אמר חסיד.

"כרגע נראה שיהיו 47 אחוזי הצבעה במגזר הערבי, קצת פחות מהסיבוב הקודם. אבל יש עוד הרבה כאלו שלא הכריעו, ויש עוד הרבה דברים שיכולים להשתנות ביום הבחירות" העריך.

לגבי שקד אמר: "איילת שקד לוקחת קולות משני הצדדים, קצת יותר מגוש הימין. אם היא פורשת לא יהיו הבדלים משמעותיים, אבל במערכת כל כך צמודה, גם זה יכול לשנות. לא נראה שהיא תעבור את אחוז החסימה".

חסיד הפתיע עם נתונים על יהדות התורה: "ביהדות התורה יש ירידה באחוזי ההצבעה, זה מאוד מוזר, כי היא המפלגה הכי יציבה בפוליטיקה. זו פעם ראשונה שאנחנו רואים דבר כזה" אמר חסיד. "אני לא אתפלא אם הם יקבלו פחות קולות מהפעם הקודמת. מבחינת מנדטים זה תלוי במפלגות של תעבורנה את אחוז החסימה, אם שתי מפלגות לא תעבורנה, יש סיכוי אפילו ל 8, אבל במספר הקולות כנראה תהיה ירידה" הוסיף.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ציבור העולים למירון מצביע
    רק למפלגה שתתחייב לבנות היכלי תפילה, ורחבות הדלקה וריקודים, למליון איש
    ולא תדאג רק לקומץ המקורבים שלה